Betonlogos
Betonlogos Czech Republic novinky
Budoucí trendy společnosti Betonlogos

Blog Betonlogos marketing

Společnost Betonlogos články
Marketingové novinky Betonlogos
Poslední novinky marketingu, trendy do budoucnosti, analýza od lídrů na světovém trhu. To všechno můžete najít v našem blogu.
Společnost Betonlogos blog
BetonLogos blog

Jak co nejlépe využít sociální média

Fakt: V roce 2024 bude většina značek prodávat své produkty přímo prostřednictvím aplikací sociálních médií. Sociální média jsou již dlouho důležitým a někdy dokonce hlavním nástrojem propagace dropshippingových produktů.
BetonLogos návštěvnost zdrojů
BetonLogos virální obsah
Fyzika prodeje BetonLogos

Recenze. Má zákazník vždy pravdu?

Je jasné, že každý úspěšný komerční web nebo internetový obchod má zájem na tom, aby zákazníci a klienti zanechávali recenze na produkty a služby. Za tímto účelem jsou neustále motivováni. Nabízejí slevové kupony na další nákup, dělají akční nabídky. Jak ale zacházet s negativními hodnoceními podniku? Jak by měl prodejce reagovat na zpětnou vazbu od zákazníků? Má zákazník vždy pravdu?
BetonLogos návštěvnost zdrojů
BetonLogos virální obsah
Fyzika prodeje BetonLogos

Retenční marketing. Jak si udržet zákazníky?

Jak rozdělit rozpočet na reklamu? Co je důležitější: udržet si staré zákazníky nebo přilákat nové? Marketing přilákání zákazníků je o vyvolání zájmu a motivace k prvnímu nákupu, zatímco strategie udržení se zaměřují na věrné zákazníky a podporují opakované transakce.
BetonLogos návštěvnost zdrojů
BetonLogos virální obsah
Fyzika prodeje BetonLogos

Věková segmentace. Efektivní strategie cílení

Zvyky, preference, zájmy a přání člověka se v různých fázích života mění. Věková segmentace hraje důležitou roli při vytváření marketingových plánů, protože každá věková skupina získává informace z různých kanálů a zdrojů. Doplněním údajů o věku o informace o úrovni vzdělání, velikosti rodiny, povolání, etnickém původu a příjmu lze vytvořit přesné a personalizované reklamní kampaně.
BetonLogos návštěvnost zdrojů
BetonLogos virální obsah
Fyzika prodeje BetonLogos

5 hlavních principů marketingu

Dokud nebude nalezen „zlatý vzorec“ pro reklamu, budou marketéři na celém světě nadále používat staré a osvědčené metody, které pomáhají strukturovat a optimalizovat obchodní strategie a přizpůsobovat se situaci.
BetonLogos návštěvnost zdrojů
BetonLogos virální obsah
Fyzika prodeje BetonLogos

Dropshipping. Jak propagovat online

O čem psát blog na webu o dropshippingu? Jaká témata příspěvků na sociálních sítích budou výhrou? Dropshipping je skvělá příležitost, jak vydělávat s minimálním rizikem, bez zmrazení finančních prostředků, pronájmu skladu a obchodních prostor.
BetonLogos návštěvnost zdrojů
BetonLogos virální obsah
Fyzika prodeje BetonLogos

Jak zdvojnásobit zisky internetového obchodu

Častou chybou začínajících dropshipperů a podnikatelů je, že přemýšlejí pouze o tom, jak zvýšit počet objednávek. Rostoucí náklady na reklamu pohltí většinu zisku. Ve skutečnosti ke zvýšení zisku stačí přepracovat strukturu reklamní kreativy, upravit web a změnit, respektive zkrátit dobu odezvy na žádost (ideálně ji snížit na 60 sekund).
BetonLogos návštěvnost zdrojů
BetonLogos virální obsah
Fyzika prodeje BetonLogos

A/B testování pro dropshipping a e-commerce

Vydělávejte peníze porovnáváním. Tak lze stručně popsat podstatu A/B testování. Je to způsob, jak měřit účinnost jakýchkoli marketingových aktivit: reklamní jednotky, webové stránky, e-mailového zpravodaje.
BetonLogos návštěvnost zdrojů
BetonLogos virální obsah
Fyzika prodeje BetonLogos

5 nesamozřejmých chyb, které omezují růst vašeho podnikání

Úspěšný byznys není jen o nových zákaznících a vyšším obratu. I malý rodinný podnik může ztratit kontrolu nad situací, pokud přehlédne včasné signály blížící se krize. Předvídejte výkyvy na trhu. Předvídejte další kroky konkurence. Pochopit, co zákazník chce. Je nepravděpodobné, že by se všechny tyto úkoly podařilo vyřešit bez chyb. Kdo nic nedělá, ten se nemýlí!
BetonLogos návštěvnost zdrojů
BetonLogos virální obsah
Fyzika prodeje BetonLogos

„Efekt Cobra. Když se řešení problému stane problémem

„Kobří efekt“ je řešení, které ve skutečnosti zhoršuje probíhající problém. Ve snaze upoutat pozornost zákazníků, kteří chtějí zvýšit efektivitu prodeje, vyhlašujeme akce, organizujeme výprodeje. A pak s překvapením zjišťujeme, že naše „dobré úmysly“ přinesly zcela nečekané a někdy i negativní výsledky. Proč?
BetonLogos návštěvnost zdrojů
BetonLogos virální obsah
Fyzika prodeje BetonLogos

Jak zjednodušit proces objednávky na webových stránkách?

Gratulujeme! Zákazník si vybral produkt a již zadává online objednávku na vašich webových stránkách. Dali jste si záležet. Vybudovali jste prodejní trychtýře, investovali peníze a čas do reklamy, propagovali na sociálních sítích, optimalizovali své webové stránky.
BetonLogos návštěvnost zdrojů
BetonLogos virální obsah
Fyzika prodeje BetonLogos

Jak se dostat na vrchol Googlu? Obsah e-commerce

Na toto téma bylo napsáno mnoho článků a záhadné algoritmy a inovace společnosti Google stále trápí duše majitelů webových stránek, marketérů i obyčejných smrtelníků. Probereme si dnes, proč může být pro weby elektronických obchodů tak obtížné dostat se na přední místa ve vyhledávání Google.
BetonLogos návštěvnost zdrojů
BetonLogos virální obsah
Fyzika prodeje BetonLogos

Doporučení odborníků. Efektivní e-mailový marketing

E-mail zůstává již více než čtyřicet let důležitým nástrojem digitálního marketingu. Populární messengery, cílená reklama, SEO a sociální média jsou při propagaci produktů a služeb velmi často méně účinné.
BetonLogos návštěvnost zdrojů
BetonLogos virální obsah
Fyzika prodeje BetonLogos

Produkt a ceny v dropshippingu

Stanovení cen v dropshippingu je přímo závislé na tom, jaký produkt nebo službu firma prodává nebo uvádí na trh. Přestože se jedná o podnikání s poměrně vysokou mírou konkurence, cenová strategie se musí přizpůsobit situaci. Je třeba experimentovat a zkoušet různé cenové možnosti a zkoumat nové produktové řady, abyste pochopili, které jsou úspěšné a které ne.
BetonLogos návštěvnost zdrojů
BetonLogos virální obsah
Fyzika prodeje BetonLogos

Fyzika prodeje a Huntův žebřík

Marketing je založen na pohybu. Proč si při získávání a udržování zákazníků nevzpomenout na sira Isaaca Newtona? Na zákazníka působí čtyři síly: naděje v nejlepší, nespokojenost, strach ze selhání a zvyk. Úkolem prodejce je tyto síly vyrovnávat.
BetonLogos návštěvnost zdrojů
BetonLogos virální obsah
Fyzika prodeje BetonLogos

Udělejte své webové stránky uživatelsky přívětivé

"Zablokováno na trhu!". Tento nešťastný příběh se stal pobočce Betonlogos. Všeobecná plánovaná kontrola, zastavení prodeje, reklama a propagace klíčových slov. Taková je realita: každá velká platforma má svá vlastní pravidla a podmínky. V tomto ohledu je lepší se zálohovat a nezapomínat na vlastní webové stránky.
Betonlogos s.r.o. plánované řízení
Propagace Betonlogos
Webové stránky Betonlogos Česká republika

Automatizovaný prodejní trychtýř

Autofunnel - řada kroků a akcí od prvního kontaktu zákazníka s firmou až po uskutečnění nákupu nebo jiné cílené akce. Cílem je většinu tohoto procesu automatizovat, optimalizovat a zrychlit práci, zvýšit konverzní poměr (efektivitu).
Požadavky společnosti Betonlogos s.r.o.
Sítě společnosti Betonlogos
Betonlogos více kanálů

Výpočet velikosti trhu a výběr niky

Objem (velikost) trhu je celkový počet prodejů nebo zákazníků v určitém odvětví nebo segmentu v určitém časovém období. Dropshipping umožňuje prodejci přizpůsobit své zdroje různým spotřebitelským trendům na trhu. Při hledání rovnováhy mezi cenou a kvalitou.
Betonlogos kalkulace
Betonlogos hodnocení
Betonlogos Česká republika Objem trhu

Vyjednávací techniky: jak získat to, co chcete

Vítězná vyjednávací strategie kombinuje: dobrou vůli, analýzu situace a schopnost správně stanovit poměr sil. Úspěšné vyjednávání nemůže být spontánní. Musíte se na ně předem připravit prostudováním osoby, se kterou budete jednat.
Betonlogos perspektiva práce
Partnerství společnosti Betonlogos
Betonlogos vyjednávací strategie

Marketingové a analytické služby v reálném čase

Marketing v reálném čase je založen na principu rychlosti, relevance a zapojení. Netradiční, personalizované a kreativní reklamní kampaně často reagují na nečekanou novinku nebo událost. Marketing v reálném čase využívá data a analytiku ke sledování chování zákazníků a trendů na trhu. Rychle a nárazově!
Betonlogos Česká republika standardy
Betonlogos s.r.o. Dlouhodobá spolupráce
Betonlogos studium osoby

Věrnost zákazníků je důležitá součást obchodní strategie

Loajalita je pozitivní vztah zákazníka k firmě nebo značce, který vzniká v důsledku pozitivní zákaznické zkušenosti. Zjednodušeně řečeno, zákazník se k vám vrací, aby učinil opakovanou objednávku nebo nákup. Může také doporučit váš obchod, službu, restauraci, čerpací stanici atd. svým přátelům a příbuzným, zanechat pozitivní recenzi na sociálních sítích nebo na Googlu.
Věrnostní trendy společnosti BetonLogos s.r.o.
Dárky společnosti BetonLogos
Jak BetonLogos funguje

Proč jsou blogy důležité pro byznys?

Efektivní blog může být účinnou součástí marketingové strategie podniku. Zajímavé, užitečné a použitelné články zveřejněné na blogu přitahují čtenáře, zvyšují návštěvnost webových stránek a udržují zákazníky. Blog je dalším kontaktním místem, které uživatelům usnadňuje nalezení toho, co hledají.
Betonlogos Česká republika dobře napsaný blog
Hodnocení společnosti Beton Logos
BetonLogos použitelné články

Dropshipping - nástroj k testování poptávky

Trh s Dropshippingem bude v příštích 5 letech i nadále stabilně posilovat. To znamená, že dropshipping bude i nadále populární jako jednoduchý a cenově dostupný obchodní online model.Maloobchodníci a distributoři využívají dropshipping k rozšíření svého sortimentu a testování poptávky nákupem malých zkušebních dávek výrobků.
Betonlogos s.r.o. přesná prioritizace
Betonlogos testování poptávky
Betonlogos Česká republika předpověď

Jak může PR (vztahy s veřejností) pomoci malému podniku a odborníkům – klíčové faktory úspěchu

„PR neprodává“, „léto není sezóna“, „je potřeba šetřit marketingový rozpočet“ – můžeme pokračovat v poslouchání výmluv marketingových pracovníků a pokorně čekat, dokud se všichni nedají na útěk bodnutí podzimem a se stovkami visících úkolů. Nebo být vždy ve formě a zkoušet nové možnosti.
Další informace o společnosti Betonlogos s.r.o.
Betonlogos marketingové požadavky
Betonlogos s.r.o. cílová skupina

Jak nastartovat křížovou reklamu pro nábytek?

Křížovou reklamu již dávno využívají mnozí internetoví marketéři jako účinný a poměrně levný instrument doplňkového a někdy i základního prodejního kanálu. Pandemie a události v roce 2022 se jako nikdy staly zkouškou pro marketéry a odborníky v této oblasti.
Betonlogos Česká republika internetoví obchodníci
Betonlogos promo partneři
Betonlogos company e-com market
Теlefon: +42167598564

Rychlé odkazy

Přidejte se k nám

Kontaktuje nás

Adress: Dlouhá 715/38, Staré Město, 110 00 Praha 1