Tato otázka je vždy aktuální, proto můžete psát o tématech souvisejících s vyhledáváním dodavatelů a o nástrojích, které vám je pomáhají neustále hledat. Lifehacky o průzkumu trhu, hledání niky, sledování konkurence jsou vždy zajímavé. Mohou to být příspěvky o nejnovějších trendech v Google Trends nebo užitečné postřehy o klíčových dotazech konkurence v Google Keyword Planner. Nebo srovnání služeb SEMrush a SimilarWeb.
Stranou nezůstanou ani příběhy o tom, jak jste si dopisovali s budoucím partnerem, ověřovali jeho spolehlivost, zkoumali produkt a ověřovali jeho kvalitu.
Vyzvěte zákazníky, aby napsali 10 recenzí o vašem produktu. Nejlepší recenzi odměňte slevou na jejich další nákup. Uspořádejte kvíz, ve kterém mají účastníci odpovědět na 10 otázek o dropshippingu. Zapojte své publikum. Vyzvěte čtenáře, aby hádali, která z uvedených skutečností jsou nepravdivá.
Téma 3: Jak hledat a najít dodavatele?
Popište krátké případové studie Shopify, Oberlo, AliExpress. Povězte nám o podmínkách registrace na těchto platformách, integraci platebních systémů, synchronizaci objednávek, tarifech a automatizaci objednávek. Podělte se o skutečné úspěšné příběhy. Napište také o neúspěšných zkušenostech.
Manažeři Betonlogos s.r.o. provádějí A/B testování různých prodejních strategií pro váš internetový obchod. Na základě získaných dat bude vypracován efektivní marketingový plán pro maximalizaci prodeje a poptávky.
Téma 4: Virtuální dropshippingová velkoobchodní tržiště
Téma 5: Článek a příspěvek "10 faktů"
Vyvraťte nejoblíbenější mýty o dropshippingu. Dropshipping je obchodní model, který se stal oblíbeným díky své cenové dostupnosti a relativně nízkým počátečním nákladům. Kolem tohoto modelu však existuje mnoho mýtů, které mohou být pro nováčky, ale i zkušené podnikatele zavádějící. Začněme mýtem, že dropshipping je podnikání, které vyžaduje jen málo znalostí a úsilí.
Téma 6: Vyvracení mýtů
Podělte se o případovou studii svého klienta. Začněte příběh od bodu A. Popište, s čím se klient setkal, než našel vaše stránky. Popište, jak jste jednali a, co bylo provedeno. Výsledkem je koncový bod B, tedy to, co klient získal.
Například společnost Betonlogos při popisu svých případů vypráví, jak vybírá dodavatele dropshippingu: sleduje databáze, ratingové agentury (Moody's, Standard&Poor's) a finanční platformy (Bloomberg, Reuters). Specialisté společnosti Betonlogos důkladně prověřují pověst protistran a jejich finanční situaci, přičemž k tomuto účelu používají: rozvahy, výroční zprávy, výkazy zisků a ztrát, výkazy peněžních toků.
Téma 7: Případy klientů