Vytvářením a udržováním zájmu o prodávaný produkt. Upozorňováním na náš internetový obchod, reklamou na webu, vyhlašováním akcí a slev vytváříme poptávku a loajalitu potenciálních zákazníků.
Axiom dobrého prodejce: není možné donutit člověka, aby si dobrovolně koupil to, co nepotřebuje nebo co nechce. Vytváření poptávky není jednoduchý proces, závisí na mnoha faktorech a neexistuje univerzální recept, který by vyhovoval všem. Manažeři společnosti Betonlogos však vyprávěli o těch strategiích, které metodou pokusů a omylů již přinesly výsledky a byly úspěšné.
Placená reklama je skvělý způsob, jak získat prémiové pozice ve vyhledávání. Ještě lepší je použít cílení na výklenkovou reklamu, protože na rozdíl od širokého cílení se cílení na výklenkovou reklamu zaměřuje na oslovení konkrétního segmentu cílové skupiny (na základě specifických demografických údajů, zájmů nebo chování). Tímto způsobem můžete zvýšit relevanci.
Placená reklama
Cenová politika
Cenové strategie, jako jsou slevy, akce, bonusy a věrnostní program, mohou přilákat spotřebitele tím, že stimulují poptávku.
Cenotvorba je mocným nástrojem stimulace poptávky, je však třeba vzít v úvahu, že příliš časté vyhlašování akcí a slev může v očích zákazníků snížit hodnotu produktu. Klíčovou roli v úspěšné cenové strategii proto hraje vyvažování mezi zvyšováním poptávky a udržováním ziskovosti.
Spolupráce jsou pro podniky mocným nástrojem, jak rozšířit publikum, zvýšit povědomí a upozornit na svůj výrobek nebo službu. Spolupráce je efektivní, pokud z ní mají prospěch obě strany. Umožňují sdílet zdroje, odborné znalosti a publikum a vytvářet jedinečné nabídky, které přitahují pozornost a vyvolávají zájem zákazníků.
Spolupráce
Příspěvky na blogy, články, videa, infografiky a elektronické knihy - cokoli, co dokáže upoutat pozornost, zaujmout uživatele a vybudovat důvěru. Tato strategie spočívá v plánování, vytváření a šíření obsahu, který odpovídá potřebám a zájmům vaší cílové skupiny.
Vypracujte strategii zaměřenou na obsah
Sociální média jsou místem, kde dnes lidé žijí, rostou, učí se a milují. Samozřejmě právě zde byste měli hledat zákazníky, vytvářet zajímavý obsah a umisťovat cílenou reklamu. Vyhledávejte cílové skupiny podle hashtagů. Prozkoumejte, jak si na podobných sociálních platformách vede vaše konkurence. Zjistěte, které účty jsou nejoblíbenější.
Video obsah poskytuje pozitivní návratnost investic (ROI). Pokud nemáte možnost zveřejňovat videa na YouTube a TikTok, můžete vytvořit malá videa pro Facebook a Twitter.
Sociální média a influencerský marketing