Betonlogos
Beton-logos s.r.o. supplier prices
Beton-logos marketing potential revenue
Betonlogos company's site
Beton-logos company make a sale
Betonlogos company's web

5 nesamozřejmých chyb, které omezují růst vašeho podnikání

Beton-logos pricing options
Beton-logos competitive business

Úspěšný byznys není jen o nových zákaznících a vyšším obratu. I malý rodinný podnik může ztratit kontrolu nad situací, pokud přehlédne včasné signály blížící se krize. Předvídejte výkyvy na trhu. Předvídejte další kroky konkurence. Pochopit, co zákazník chce. Je nepravděpodobné, že by se všechny tyto úkoly podařilo vyřešit bez chyb. Kdo nic nedělá, ten se nemýlí!

V každodenní rutině podnikání je poměrně obtížné uvažovat o nezjevných chybách, které brání rozvoji podnikání. Chyby, které způsobují odchod klientů a rozchod partnerů. Odborníci společnosti Betonlogos analyzovali ty hlavní.

Betonlogos marketing details
Beton-logos product lines
Beton-logos competitors' prices
Betonlogos marketing list

Jak to napravit:
  • Proveďte průzkum trhu. Na platformě Betonlogos můžete provádět průzkumy a analyzovat akce konkurence.
  • Neustále hledejte "bolesti" zákazníků a identifikujte jejich potřeby.
  • Pokud identifikujete nové nebo dosud neznámé potřeby a bolesti, buďte připraveni změnit sortiment, přizpůsobit a zlepšit produkt nabízený zákazníkovi.

Mnoho majitelů firem se zaměřuje na vývoj produktů nebo služeb a zapomíná, že klíčovou roli při udržení zákazníků a získávání nových hrají služby zákazníkům. Reklama a marketing nemohou přivést zákazníky zpět, pokud již slyšeli a četli negativní ohlasy na firmu nebo kvalitu prodávaných výrobků.

Jak to napravit:
  • I malý podnik může dodržovat přísné standardy komunikace s klienty a zákazníky. Account manažeři, prodejci a celý obchodní tým by měli dodržovat společná pravidla a skripty.
  • Investujte do školení zaměstnanců, kteří se obracejí na zákazníky.
  • Sledujte zpětnou vazbu a reagujte na dotazy a stížnosti.

2. Nedostatky v oblasti zákaznického servisu. Zpětná vazba a kvalita služeb

Beton-logos company profit strategy

1. Fixace na produkt. Ignorování potřeb trhu

Jedná se o častou chybu nejen začínajících podnikatelů. Při uvádění nového produktu na trh, ladění vnitřních procesů internetového obchodu nebo nákupní stránky ztrácí majitel firmy kontakt s realitou, přestává chápat potřeby trhu. Vidí pouze svůj produkt a to, co musí nutně udělat. Výsledkem je nedostatečná poptávka a pomalý růst nebo pomalý růst obecně.

Spotřebitel výrobek nekupuje. Kupuje hodnotu tím, že uspokojuje jednu nebo druhou ze svých potřeb.

Bez reklamy není podnikání. Šetřit na reklamě je pro každou firmu osudovou chybou. Kdo je náš spotřebitel? Jak se o vás zákazník dozví? Proč si vybere právě váš obchod nebo výrobek? Jak a kde se propaguje vaše konkurence? Měli byste mít jasno v tom, zda váš podnik potřebuje: reklamu ve vyhledávačích, placenou reklamu ve vyhledávání, videoreklamu, reklamu v médiích, propagaci videa, síťovou reklamu a kontextovou reklamu.

Prozkoumejte své kupující, poznejte jejich demografické údaje (věk, pohlaví, zájmy, lokalitu). Jaké sociální sítě, stránky a kanály váš potenciální kupující navštěvuje? Zjistěte co nejvíce o jeho zvycích a preferencích.

Cíl: Zjistěte, které typy obsahu jsou u vašeho publika nejoblíbenější a které příspěvky mají nejlepší míru zapojení.

Jak to napravit:
  • V případě, že se vám podaří získat informace od uživatelů, kteří se o vás zajímají, můžete se obrátit na tzv:
  • Analyzujte účinnost propagačních kanálů, které jste již použili, vyhodnoťte skutečné náklady na zapojení zákazníků pro každý kanál.
  • Přidejte nové propagační kanály, proveďte testování, ponechte si zdroje, které jsou pro vaši firmu nejefektivnější.
  • Rozšiřte svou reklamní prezentaci, investujte do obsahového marketingu, sociálních médií, optimalizace pro vyhledávače a dalších propagačních kanálů.
  • Betonlogos marketing provedou analýzu vašich obchodních ukazatelů, vyhodnotí návštěvnost webových stránek, internetového obchodu a sociálních médií a vyhodnotí účinnost dalších propagačních kanálů.

Ve světě moderního podnikání jsou data zlatem. Je chybou nevyužívat analytiku a data při přijímání strategických rozhodnutí. Velmi riskujete, když se spoléháte pouze na svou intuici nebo intuici svého týmu a nezapojujete fakta.

Jak to napravit:
  • Používejte analytické nástroje ke sledování klíčových ukazatelů a indikátorů.
  • Analyzujte data a využívejte je k identifikaci trendů, pochopení potřeb zákazníků a přijímání informovaných strategických rozhodnutí.

Budování podniku je tvrdá práce, při které vám nikdo nezaručí úspěch. Neviditelné chyby se mohou změnit ve velké problémy. Je důležité neustále analyzovat změny ve vnitřním i vnějším podnikatelském prostředí a zlepšovat své dovednosti a přístupy při řízení podniku.

Betonlogos product profitability
Betonlogos s.r.o. customer interests
Betonlogos Czech Repablic mid-price categories
Betonlogos company Cost-based pricing

3. nesprávné využívání marketingových kanálů

"Jsme tým!" Majitel firmy vkládá do této věty svůj vlastní význam, který je možná srozumitelný jen jemu samotnému. Běžný zaměstnanec, ji vnímá po svém. Soustředění na prodej a zisk někdy vede k nevratnému: věrný klient odejde a dobrý prodejce je propuštěn. Cílem každého týmu, i malého, je pracovat soudržně a co nejefektivněji. Cílem managementu je vytvořit pro takovou práci všechny podmínky, respektovat práci, sjednotit tým, hodnotit proces, nikoli zaměstnance. Jasná pravidla a společné úkoly usnadňují vzájemné porozumění.

Jak to napravit:
  • Školit zaměstnance, dodržovat společnou firemní kulturu.
  • Zavést předpisy a standardy v práci zaměstnanců: vytvořit mapu pohybu uživatele k nákupu, propojit CRM, podrobně popsat matici produktů.

4. Problémy týkající se pracovníků a vykonavatelů

5. Zneužití dat a analytiky

Další články společnosti BetonLogos
Logo Betonlogos Česká republika zelené
Теlefon: +42167598564

Rychlé odkazy

Přidejte se k nám

Kontaktuje nás

Adress: Dlouhá 715/38, Staré Město, 110 00 Praha 1