Sběr údajů
Minimální množství údajů potřebných pro efektivní plánování poptávky jsou informace o transakcích a prodejích za poslední 3 roky. To dává představu o tom, které zboží je sezónní a které je speciální a jednorázové. S nástroji společnosti BetonLogos je poměrně snadné importovat historii prodeje z tabulek, bez dat, ERP nebo účetních systémů.
Plánování poptávky
Plánování poptávky analyzuje získané údaje a řeší, u kterého dodavatele nebo v jakém objemu nakupovat zboží. Připojení programu Betonlogos umožňuje provádět soustavnou analýzu poptávky a výsledků prodeje.
Plánování dodávek
V této etapě se vypracovává plán práce s dodavateli, plánuje se rozpočet a prognózují příjmy. Na základě těchto údajů a konečného řešené o vhodnosti dalších kroků se počítají klíčové ukazatele účinnosti.
Cenové rozpětí
Když testujete poptávku, nezapomeňte vypočítat cenové rozpětí zboží. Při příjmu méně než 30 % nebude spolupráce rentabilní.
Přímé požadavky na dodávku
Prostudujte poptávku na určité zboží, proveďte analýzu množství poptávek ve vyhledávacích systémech. Potom začněte hledat dodavatele, u kterých je možné získat kvalitní zboží. Pro dropshippera je důležité, aby zboží, které dodává jménem vašeho obchodu a značky, bylo kvalitní, měl osvědčení a záruky. Váš kupující se musí stát vaším trvalým klientem, a proto musí získat nejen vysoce kvalitní zboží, ale i kvalitní služby. Plníce objednávky s přímými dodávkami, dodavatelé musí být připraveni na velké množství objednávek a dodávek.
Nástroje společnosti Betonlogos
Pokud si zvolíte taktiku formování poptávky, která nereaguje na chování klientů, ale ho zaměřuje, můžete sledovat klienty k dokončení nákupů pomocí správných marketingových společností, reklamních akcí a speciálních návrhů. V tom případě se plánování poptávky stává jednodušší, můžete působit okamžitě a účinně. Nástroje společnosti Betonlogos zjednodušují postupy testování díky přesnému rozmístění priorit úkolů, které je třeba splnit.
Testování poptávky viditelně zvyšuje přesnost podnikového plánování, umožňuje maloobchodníkům účinně řídit návrhy zboží, úroveň zásob a logistická řešení, a významně zvyšuje zisk.