Gratulujeme! Zákazník si vybral produkt a již zadává online objednávku na vašich webových stránkách. Dali jste si záležet. Vybudovali jste prodejní trychtýře, investovali peníze a čas do reklamy, propagovali na sociálních sítích, optimalizovali své webové stránky. Ještě 5 minut a vaše úsilí bude mít své opodstatnění. Ale něco se pokazilo! Klient odešel. Co ho "vyděsilo"? Možná si nechtěl nic koupit? Nebo to mělo jiný důvod?
Během procesu objednávky zákazník: přidá produkt do košíku, vyplní potřebné údaje a provede platbu. Prodejce nevidí a po celou dobu se zajímá o tři věci: cenu výrobku, bezpečnost svých údajů a pravost nákupní stránky. Chce si vybrat nejlepší výrobek z hlediska ceny a kvality. Záleží mu na tom, aby mu nebyly odcizeny jeho osobní nebo platební údaje. A konečně chce mít jistotu, že před ním stojí skutečný prodejce, a ne podvodník.
Co je třeba udělat, aby zákazník během nákupu neodcházel? Jak optimalizovat pokladní stránku? Jak snížit pravděpodobnost odstoupení od smlouvy?
Přidejte na stránku pokladny ukazatel postupu nebo vizualizaci kroků. Tento přístup sníží pravděpodobnost odmítnutí. Je důležité, aby zákazník věděl, jak dlouho bude objednávka trvat, v jakém kroku se právě nachází a jak dlouho bude proces trvat. Ukazatele průběhu by měly být nutností, pokud máte vícekrokový a složitý systém registrace objednávek.
Násilná registrace může potenciální zákazníky odradit. Nabídněte platbu hosta těm, kteří si nechtějí při placení vytvářet účet. Jakmile si uživatel vybere položku, přidá ji do košíku, vyplní dodací údaje a provede platbu.
Indikátory pokroku
Spojte všechny kroky registrace objednávky na jediné stránce. Tím snížíte počet přechodů v rámci webu a zjednodušíte proces pro nakupující. Jednostránková pokladna zlepšuje uživatelský zážitek a snižuje pravděpodobnost opuštění objednávky, protože zákazníci mohou snadno vidět celý proces, vyplnit objednávkový formulář při postupu stránkou.
Jednostránková pokladna
Platba hosta