Častou chybou začínajících dropshipperů a podnikatelů je, že přemýšlejí pouze o tom, jak zvýšit počet objednávek. Rostoucí náklady na reklamu pohltí většinu zisku. Ve skutečnosti ke zvýšení zisku stačí přepracovat strukturu reklamní kreativy, upravit web a změnit, respektive zkrátit dobu odezvy na žádost (ideálně ji snížit na 60 sekund).
Co brání vašemu online podnikání v růstu? Betonlogos marketing provedl průzkum mezi klienty a partnery. A i když všichni pracují v různých oblastech činnosti, mají různou velikost a obrat, ale problémy se ukázaly být u všech stejné! Nízké marže, nedostatek solventních klientů, nekompetentní personál, logistické problémy, práce „naslepo“.
2xProfit =2xQLeads +1,5xAvPrice +1,5xRetention +0,75xCOGS, kde
QLeads (Quality Leads) - počet kvalifikovaných leadů, jedná se o nejperspektivnější klienty, kteří rozumí tomu, co potřebují, potřebují naléhavě vyřešit svůj problém a jsou ochotni zaplatit.
AvPrice (Průměrná cena) - průměrný příjem na nákup (prodej/objednávky), tržby dělené všemi nákupy.
Retence - počet opakovaných nákupů na jednoho uživatele.
COGS (Cost of Goods Sold) - náklady na prodané zboží na produkt.
- Zdvojnásobením počtu kvalitních leadů (skutečných leadů) rozšíříte základnu potenciálních zákazníků.
- Zvýšením průměrné ceny zvýšíte tržby na prodej.
- Zlepšením udržení zákazníků zvyšujete jejich celoživotní hodnotu tím, že je motivujete k návratu do vašeho obchodu. LTV (Lifetime Value) je celoživotní hodnota zákazníka, což je celkový příjem, který zákazník přinese za celou dobu interakce s vaším podnikem.
- Snížením nákladů na zboží zvýšíte své ziskové marže.
Vzorec pro zdvojnásobení zisku
V tomto článku vám marketingoví odborníci ze společnosti Betonlogos s.r.o. poradí, jak zdvojnásobit zisk vašeho internetového obchodu bez velkých investic a drahé reklamy. Stačí analyzovat efektivitu obchodu na úrovni jednotlivých produktových jednotek nebo jednoho zákazníka.
Začněme vzorcem. Jak můžete zdvojnásobit zisk firmy pomocí několika klíčových faktorů? Je třeba nejen přilákat nové zákazníky a udržet staré, ale také snížením výrobních nákladů upravit prodejní cenu, čímž se zvýší hodnota zboží pro zákazníka.