Uživatel je zvyklý na to, že „léto je sezóna slev“. Má náladu na dovolenou, a tak se rozhoduje o nákupu rychle a bez velkého přemýšlení. V tomto období je třeba zvýšit reklamní rozpočet, abyste mohli pracovat s chladným publikem. Kvalitní zboží a konkurenční nabídka určitě přilákají na stránky návštěvnost, aktivují růst prodeje. Náklady na reklamní kampaně se analyzují podle průměru, sečtou se všechny náklady na reklamu dohromady.
červenec-srpen. Získejte výsledky
se Chcete-li se udržet na stejných pozicích ve vyhledávačích, nesnižujte drasticky reklamní rozpočty. Před důležitými pro maloobchodní podnikání podzimními a zimními prázdninami. Je třeba zapojit e-mailový marketing, provádět rozesílky na databázi kontaktů, které byly získány za 9 měsíců v roce. Toto období je vhodné pro připomenutí vašeho obchodu, informování o výprodejích, podzimních novinkách. Většina propagačních aktivit je zaměřena na zákazníky, kteří již nakoupili a zanechali kontakty.
Srpen-září. Nezastavujte
Konec září-začátek října je obdobím stagnace. Prodeje klesají, nedochází k jejich růstu nebo jsou stabilní. Od poloviny října však v maloobchodě a e-commerce začíná horké a vyhrocené období. Na toto období připadá přibližně 40 % všech tržeb internetových obchodů. Cílová skupina je připravena nakupovat: aktualizovat svůj šatník, nakupovat dárky, zateplovat.
Dobře funguje:
- kontextově-mediální reklama
- videoreklama (všechny formáty).
Doufáme, že plán doporučený Betonlogos se stane výchozím bodem při plánování vašeho podnikání. Nezapomeňte, že jen dobrá strategie se dokáže rychle přizpůsobit měnícím se požadavkům digitálního marketingu.
Říjen-prosinec. A opět maximálně