Betonlogos
Beton-logos s.r.o. supplier prices
Beton-logos marketing potential revenue
Betonlogos company's site
Beton-logos company make a sale
Betonlogos company's web

5 hlavních principů marketingu

Beton-logos pricing options
Beton-logos competitive business
Betonlogos marketing details
Beton-logos company profit strategy

Dokud nebude nalezen „zlatý vzorec“ pro reklamu, budou marketéři na celém světě nadále používat staré a osvědčené metody, které pomáhají strukturovat a optimalizovat obchodní strategie a přizpůsobovat se situaci.

Úspěch internetového prodejce je do značné míry určen marketingovými vlastnostmi zboží jeho obchodu a ze schopnosti proměnit potenciální zákazníky ve věrné spotřebitele. Prvním krokem je prostudování bolestivých míst a zjištění, co zákazník potřebuje. Druhým krokem je předložit mu řešení problému jasným, nevtíravým a účinným způsobem. Jak toho dosáhnout? Specialisté společnosti Betonlogos říkají, jak prezentovat produkt, vyprávět o něm a motivovat kupujícího pomocí známých marketingových vzorců.

AIDA popisuje fáze, kterými spotřebitel prochází od seznámení se s produktem až po nákup. Je to vzorec pro efektivní marketingové kampaně zaměřené na upoutání pozornosti a vyvolání zájmu. AIDA apeluje spíše na srdce než na mysl spotřebitele. Je navržena tak, aby působila na jejich emoce.

Pozornost - upoutání pozornosti uživatele na reklamní sdělení pomocí chytlavého titulku, neobvyklého obrázku, kontrastu.

Zájem - vzbuďte zájem na základě potřeb cílové skupiny.

Touha - vzbuďte touhu, vytvořte situaci, kdy uživatel chce vlastnit náš produkt.

Akce - nabídka okamžitého zavolání, zanechání požadavku, uskutečnění nákupu.

AIDA v reklamě na Apple iPhone: „Nový iPhone (Pozornost), s vylepšeným fotoaparátem a baterií (Zájem), dokonalé okamžiky k zapamatování (Touha). Objednejte si ihned na našich webových stránkách (Akce).“

1. ODC (Offer, Deadline, Call to Action - Nabídka, Termín, Výzva k akci)

Motivovat potenciální zákazníky k okamžité akci tím, že jim poskytnete atraktivní, časově omezenou nabídku a jasnou výzvu k akci, pomáhá vzorec ODC. Tato struktura reklamního sdělení ovlivňuje rozhodovací proces.

Nabídka - podstata a přínos nabídky v číslech a procentech.

Termín - časový limit

Výzva k akci - motivace k okamžité reakci.

Vzorec ODC dokonale zapadá do F-vzoru - jednoho ze vzorců vizuálního vnímání informací, který popisuje pohyb pohledu uživatele po stránce. ODC je vzorcem výpůjček, krátkých reklam, sociálních médií a reklamních bannerů.

Klasickým příkladem ODC je reklama na akce a výprodeje v rámci Černého pátku. „Slevy až 70 %, pouze 24 hodin! Pospěšte si, abyste se dostali do akce!“

2. AIDA (Attention, Interest, Desire, Action - Pozornost, Zájem, Touha, Akce)

Podle marketingových odborníků společnosti Betonlogos Česká republika je tato formule vhodná pro zákazníky, kteří se při nákupu rozhodují promyšleně, bez emocí a váhání. V reklamě se zákazník pozná, argumenty jsou čísla a statistiky.

Pozornost - poutavý titulek, dobře zvolená ilustrace, výstižná náplň prvního odstavce textu.

Pochopení - výhody koupě produktu, jaké potřeby nabídka pokrývá.

Přesvědčivost - pečlivě promyšlené argumenty, v této fázi mluvte o: certifikaci, zkušenostech, portfoliu, měřitelných a ověřitelných odborných úspěších, pověsti a zárukách.

Akce - povzbuďte zákazníka ke koupi.

V reklamě Tesla: „Elektromobily Tesla (uvědomění) s dojezdem až 600 km na jedno nabití (pochopení). Spolehlivost a inovace (Přesvědčení). Připojte se k dopravní revoluci - objednejte si nyní (Akce).“

Formule posiluje účinek reklamy, popisuje problém a nabízí řešení. Tato struktura pomáhá vytvořit silnou motivaci ke koupi. Webové stránky dropshippera nebo internetového obchodu mohou tento přístup využít tak, že nabídnou sezónní produkty nebo slevy na svátky.

Bolest - popište problém, který výrobek řeší.

Další bolest - uveďte, co už zákazník mohl udělat a co nefungovalo, hovořte o důsledcích, pokud problém nebude vyřešen.

Nore - stále je možné se problému zbavit.

Řešení - nabídněte řešení.

Reklama na lék proti bolesti zad: „Trpíte bolestí zad (Bolest)? Zhoršuje se to každý den (Větší bolest)? Sníte o životě bez bolesti (Nore)? Náš lék vás rychle zbaví bolesti a vrátí vám radost z pohybu (Řešení)“.

Společnost Betonlogos používá většinu popsaných marketingových formulací v reklamě na produkty na webových stránkách společnosti. Zaměřujeme se na podrobný popis výrobků a jejich hlavních vlastností. Za účelem podpory reklamy našich partnerů na platformě vyvíjejí specialisté Betonlogos marketing reklamní kampaně a zaměřují se na konkrétní segmenty trhu, analyzují chování uživatelů a nabízejí relevantní produkty.

Betonlogos product profitability
Betonlogos s.r.o. customer interests
Betonlogos Czech Repablic mid-price categories
Betonlogos company Cost-based pricing

3. ACCA (Awareness, Comprehension, Conviction, Action - Uvědomění, Pochopení, Přesvědčení, Akce).

Vzorec PPPP by měl být použit, pokud prodáváte produkt, který je třeba doprovodit vizuálním a emocionálním obsahem (oblečení, kosmetika, nábytek).

Obrázek - ukázat v reklamě lákavý obrázek nebo situaci.

Slib - ukázat nebo sdělit, jak se zákazníkovi po zakoupení výrobku změní život.

Prokázat - shromáždit argumenty a důkazy, svědectví, popisy výrobního procesu, cokoli, co může odpovědět na otázku: „Proč výrobek skutečně zlepší zákazníkovi život?“.

Tlačte - veďte, pobízejte zákazníka ke koupi. Nabídněte mu, aby si výrobek objednal nebo přešel na webové stránky.

Vzorec PPPP je reklama na kosmetiku L'Oréal: „Dokonalá pleť s krémem L'Oréal (obrázek). Slibuje hladkost a zářivost (Slib). Klinicky ověřeno: 95 % žen zaznamená zlepšení (Prove). Kupte nyní a získejte slevu 20 % (Push)“.

4. PPPP (Picture, Promise, Prove, Push - Obrázek, Slib, Důkaz, Tlak)

5. PMHS (Product, Market, Habit, Situation - Produkt, Trh, Zvyklost, Situace)

Další články společnosti BetonLogos
Logo Betonlogos Česká republika zelené
Теlefon: +42167598564

Rychlé odkazy

Přidejte se k nám

Kontaktuje nás

Adress: Dlouhá 715/38, Staré Město, 110 00 Praha 1