Podle marketingových odborníků společnosti Betonlogos Česká republika je tato formule vhodná pro zákazníky, kteří se při nákupu rozhodují promyšleně, bez emocí a váhání. V reklamě se zákazník pozná, argumenty jsou čísla a statistiky.
Pozornost - poutavý titulek, dobře zvolená ilustrace, výstižná náplň prvního odstavce textu.
Pochopení - výhody koupě produktu, jaké potřeby nabídka pokrývá.
Přesvědčivost - pečlivě promyšlené argumenty, v této fázi mluvte o: certifikaci, zkušenostech, portfoliu, měřitelných a ověřitelných odborných úspěších, pověsti a zárukách.
Akce - povzbuďte zákazníka ke koupi.
V reklamě Tesla: „Elektromobily Tesla (uvědomění) s dojezdem až 600 km na jedno nabití (pochopení). Spolehlivost a inovace (Přesvědčení). Připojte se k dopravní revoluci - objednejte si nyní (Akce).“
Formule posiluje účinek reklamy, popisuje problém a nabízí řešení. Tato struktura pomáhá vytvořit silnou motivaci ke koupi. Webové stránky dropshippera nebo internetového obchodu mohou tento přístup využít tak, že nabídnou sezónní produkty nebo slevy na svátky.
Bolest - popište problém, který výrobek řeší.
Další bolest - uveďte, co už zákazník mohl udělat a co nefungovalo, hovořte o důsledcích, pokud problém nebude vyřešen.
Nore - stále je možné se problému zbavit.
Řešení - nabídněte řešení.
Reklama na lék proti bolesti zad: „Trpíte bolestí zad (Bolest)? Zhoršuje se to každý den (Větší bolest)? Sníte o životě bez bolesti (Nore)? Náš lék vás rychle zbaví bolesti a vrátí vám radost z pohybu (Řešení)“.
Společnost Betonlogos používá většinu popsaných marketingových formulací v reklamě na produkty na webových stránkách společnosti. Zaměřujeme se na podrobný popis výrobků a jejich hlavních vlastností. Za účelem podpory reklamy našich partnerů na platformě vyvíjejí specialisté Betonlogos marketing reklamní kampaně a zaměřují se na konkrétní segmenty trhu, analyzují chování uživatelů a nabízejí relevantní produkty.
3. ACCA (Awareness, Comprehension, Conviction, Action - Uvědomění, Pochopení, Přesvědčení, Akce).
Vzorec PPPP by měl být použit, pokud prodáváte produkt, který je třeba doprovodit vizuálním a emocionálním obsahem (oblečení, kosmetika, nábytek).
Obrázek - ukázat v reklamě lákavý obrázek nebo situaci.
Slib - ukázat nebo sdělit, jak se zákazníkovi po zakoupení výrobku změní život.
Prokázat - shromáždit argumenty a důkazy, svědectví, popisy výrobního procesu, cokoli, co může odpovědět na otázku: „Proč výrobek skutečně zlepší zákazníkovi život?“.
Tlačte - veďte, pobízejte zákazníka ke koupi. Nabídněte mu, aby si výrobek objednal nebo přešel na webové stránky.
Vzorec PPPP je reklama na kosmetiku L'Oréal: „Dokonalá pleť s krémem L'Oréal (obrázek). Slibuje hladkost a zářivost (Slib). Klinicky ověřeno: 95 % žen zaznamená zlepšení (Prove). Kupte nyní a získejte slevu 20 % (Push)“.
4. PPPP (Picture, Promise, Prove, Push - Obrázek, Slib, Důkaz, Tlak)
5. PMHS (Product, Market, Habit, Situation - Produkt, Trh, Zvyklost, Situace)