Betonlogos
Beton-logos s.r.o. supplier prices
Beton-logos marketing potential revenue
Betonlogos company's site
Beton-logos company make a sale
Betonlogos company's web

Jak se dostat na vrchol Googlu? Obsah e-commerce

Beton-logos pricing options
Beton-logos competitive business

Na toto téma bylo napsáno mnoho článků a záhadné algoritmy a inovace společnosti Google stále trápí duše majitelů webových stránek, marketérů i obyčejných smrtelníků. Probereme si dnes, proč může být pro weby elektronických obchodů tak obtížné dostat se na přední místa ve vyhledávání Google.

Na konci roku 2022 společnost Google vydala novou velkou aktualizaci svého vyhledávacího algoritmu. Tato událost měla poměrně vážný dopad na weby, jejichž "obsah se zdá být vytvořen především pro dobré umístění ve vyhledávačích, nikoliv pro pomoc nebo informování lidí". Takové stránky byly společností Google považovány za zbytečné a jejich hodnocení bylo sníženo. V roce 2023 společnost Google několikrát aktualizovala svůj vyhledávací algoritmus.

Hodnocení zákazníků nejsou jen signálem důvěry. Jsou také jedinečným zdrojem obsahu vytvářeného uživateli. Jenže jaký je nejlepší způsob, jak je získat a následně využít? Relevantní UGC zlepšuje organické hodnocení. Díky textu navíc je stránka v očích Googlu hodnotnější. Specialisté společnosti Betonlogos tvoří požadavky na obsah, zpracovávají zpětnou vazbu od uživatelů a provádějí odbornou recenzi produktů.

Je jasné, že každá úspěšná komerční webová stránka nebo internetový obchod má zájem na tom, aby jejich zákazníci a klienti zanechávali recenze na produkty a služby. Za tímto účelem jsou k tomu neustále motivováni. Nabízejí slevové kupony na další nákup, dělají akční nabídky. Jak ale správně sbírat recenze?

Betonlogos marketing details
Beton-logos product lines
Beton-logos competitors' prices
Betonlogos marketing list

Bohužel je poměrně obtížné vytvořit obsah v souladu s E-E-A-T na stránkách e-shopů a mnoha internetových obchodů. "Hrátky" s klíčovými slovy, které by měly ukázat "autoritu" tématu webu, nepřinášejí výsledky.

Internetovým obchodům se doporučuje využít prostor domovské stránky pro vizuální a dynamický obsah. Doporučuje se jim používat bannery k propagaci nabídky produktů. To umožní umístit odkazy na nákupní průvodce a sezónní příspěvky na blogu pod kategorie produktů.

Hodnocení zákazníků

Obsah psaný pro vyhledávače se stává minulostí. Dodržování konceptu E-E-A-T (Experience, Expertise, Authoritativeness and Trustworthiness - zkušenosti, odbornost, autorita a důvěryhodnost) je klíčové pro zlepšení umístění webu ve výsledcích vyhledávání Google. Při hodnocení zdroje věnuje Google zvláštní pozornost kvalitě obsahu, která prokazuje zkušenosti a znalosti autora. Analyzuje spolehlivost webu, jeho postavení a pověst v oboru. Hodnotitelé kvality vyhledávání pečlivě ("ručně") kontrolují obsah, který by mohl významně ovlivnit zdraví, finanční stabilitu, bezpečnost nebo blahobyt čtenářů, tedy témata YMYL (Your Money or Your Life). Jak se tedy dostat na přední místa ve výsledcích vyhledávání Google?

E-E-A-T

Beton-logos company profit strategy

Dynamický obsah

Po nových aktualizacích Googlu se ukázalo, že nahodilé recenze v několika řádcích jsou neefektivní. Kupujícího je třeba usměrňovat kladením správných otázek. Google chce zobrazovat co nejautoritativnější výsledky vyhledávání, takže všechny recenze zveřejněné na webu by měly obsahovat užitečné informace pro čtenáře.

Uživatel najde na webových stránkách prodejce produkt, který ho zajímá, a začne procházet stránky s recenzemi. Může mít zájem přečíst si všechny recenze za sebou, ale s největší pravděpodobností hledá odpověď na konkrétní otázky, které ho zajímají. Bude schopen je najít? Neunaví ho hledání?

Otázky od dodavatele vytvořené v jedné šabloně pomáhají uživateli rychleji najít odpověď a téma, které hledá. Díky číslům je obsah výraznější a lépe čitelný.

Recenze, které odpovídají na statistické otázky obsahující kvantitativní proměnné, se dobře hodí pro internetové obchody s hromadným zbožím, internetové obchody s módou a obchody s domácími spotřebiči. Tým marketingu Betonlogos analyzuje recenze a dotazníky zákazníků pro online obchody a tržiště napříč odvětvími.

Nejlepší jsou otázky týkající se osobních preferencí:
  • Roční období: zima. Mezi -1 °C a 4 °C. Jak vám bylo příjemně a teplo?
  • Velikost L-XL. Odpovídá velikost výrobku sortimentu uvedenému na webových stránkách?
  • Pohodlná teplota. Teplo a chlad jsou pociťovány různě. Kdy jste zakoupené zboží nejčastěji používali? Při jaké teplotě vám bylo příjemněji?

Sugestivní otázky

Jak klást otázky, aby respondent odpověděl konkrétně a jasně? Musíte ho navést, napovědět mu. Ptejte se na něco, co by klient ve své zpětné vazbě těžko napsal:
  • Jak moc se vám výrobek líbil?
  • Které aspekty zakoupeného výrobku vás nejvíce potěšily a překvapily?
  • Co bylo neočekávané?

Můžete se zeptat na konkrétní vlastnosti produktu nebo nabídnout srovnání s podobnou konkurenční nabídkou.
  • Myslíte si, že uživatelsky přívětivé rozhraní zařízení je jeho výjimečnou vlastností?
  • Nakolik je pro uživatele užitečný nepřetržitý provoz nabíječky?
  • Porovnejte životnost výrobku zakoupeného na našich webových stránkách s výrobky, které jste používali dříve. Napište tři rozdíly.

Cílené otázky na recenze pomáhají dropshippingu, e-shopům a webům pro online nakupování, aby jejich obsah byl pro uživatele užitečný. To má vliv nejen na kvalitu webu, ale také ukazuje algoritmům společnosti Google, že online zdroj dbá na potřeby publika a svou pověst.

Podle nedávných studií jsou fotografie a videorecenze od skutečných zákazníků obsahem, který uživatele nejvíce zajímá, když hledají konkrétní výrobek nebo službu. Na druhou stranu hodnotitelé společnosti Google posuzují kvalitu webových stránek, analyzují relevanci textového obsahu a relevantnost jeho obsahu k dotazům uživatelů. Společnost Betonlogos s.r.o. provádí SEO analýzy a audity dropshippingových a e-commerce stránek. Pomáhá zjistit, jak efektivně je online zdroj hodnocen ve vyhledávačích a jaké prvky je třeba optimalizovat.

Betonlogos product profitability
Betonlogos s.r.o. customer interests
Betonlogos Czech Repablic mid-price categories
Betonlogos company Cost-based pricing

Směřovat a spravovat

Statické otázky a kvantitativní proměnné

Další články společnosti BetonLogos
Теlefon: +42167598564

Rychlé odkazy

Přidejte se k nám

Kontaktuje nás

Adress: Dlouhá 715/38, Staré Město, 110 00 Praha 1