Lidé rádi čtou o ostatních, zejména pokud se v textu odhalují skutečné události, chyby, vítězství a nečekané zvraty. Například: „Dropshipper nevěřil, že to bude fungovat – ale fungovalo to“ nebo „Co se stalo, když jsme odstranili reklamu – nečekaný efekt“. Taková témata vypadají jako začátek příběhu.
Témata s poutavým příběhem
Téma: 6–8 slov nebo do 40 znaků. Dnes více než 60 % uživatelů čte e-maily z mobilních zařízení. Proto se příliš dlouhá témata prostě nevejdou na obrazovku a ztrácejí svůj účinek. Krátké a výstižné fráze fungují lépe: okamžitě sdělují podstatu. Snadno je „vyčtete“ při rychlém prohlížení e-mailů.
Krátce, ale výstižně
Největší chybou v e-mailovém marketingu je slibovat více, než skutečně můžete dát. Vaše e-maily budou otevřeny, pouze pokud ty předchozí byly užitečné, zajímavé nebo alespoň upřímné. Předmět je slib. A samotný dopis je jeho splněním.
Silný e-mailový marketing je založen na důvěře. Chcete, aby vaše dopisy nebyly jen otevřeny, ale přinášely skutečné výsledky? Betonlogos s.r.o. vám pomůže automatizovat marketingové procesy a přizpůsobí e-mailové taktiky vašemu podnikání. Uvolněte si čas pro strategii a rutinu svěřte nám.
A hlavně – buďte upřímní