Betonlogos
Beton-logos s.r.o. supplier prices
Beton-logos marketing potential revenue
Betonlogos company's site
Beton-logos company make a sale
Betonlogos company's web

Doporučení odborníků. Efektivní e-mailový marketing

Beton-logos pricing options
Beton-logos competitive business

E-mail zůstává již více než čtyřicet let důležitým nástrojem digitálního marketingu. Populární messengery, cílená reklama, SEO a sociální média jsou při propagaci produktů a služeb velmi často méně účinné.

Pokud potřebujete klikací odkazy, adresy URL a značky UTM pro katedrálu statistik, sledování otevření, jednoduché odpovědi, přílohy nebo obrázky, máte e-mail. Zároveň platí, že e-mail není zdaleka dokonalý. Zákazníci si stěžují na spam. Důležité zprávy se ztrácejí v chaosu příchozích e-mailů. Přesto však počet uživatelů elektronické pošty, kterých je nyní 4,5 miliardy, každoročně roste. Na co je třeba dávat pozor při přípravě newsletterů?

Většina uživatelů otevírá e-maily na mobilních zařízeních. Pište proto k věci. Text zprávy by měl být stručný. Přesměrujte uživatele na příspěvky na blogu nebo na vstupní stránky. Zachovejte rovnováhu mezi propagačními sděleními a informačními, nepropagačními zprávami.

Před odesláním se na e-mail podívejte očima příjemce. Pošlete jej sobě nebo kolegovi. Tak se ujistíte, že všechna tlačítka a odkazy fungují správně.

Betonlogos marketing details
Beton-logos product lines
Beton-logos competitors' prices
Betonlogos marketing list

Mezi zájmem uživatele a jeho rozhodnutím zavřít e-mail je jen jedno kliknutí! Aby zákazník e-mail nezavřel, musí v něm být zajímavý a užitečný obsah. Podívejte se na zdroje svých kontaktů, na své seznamy a pište těm, které vaše zpráva bude skutečně zajímat. Čtvrtletně vyčistěte své seznamy e-mailových adres. Odstraňte bez lítosti neangažované odběratele ze základny svých e-mailových seznamů, udělejte to alespoň jednou za čtvrtletí.

Zpráva: viditelnost, vyváženost a stručnost

Od února 2024 největší e-mailové služby Gmail a Yahoo Mail změnily pravidla pro používání svých služeb. Ti, kteří odešlou více než 5 000 e-mailů měsíčně, musí: umožnit uživatelům snadné odhlášení z odběru, zaměřit se na relevanci zprávy a ověřovat odchozí e-maily. Cílem služeb Gmail a Yahoo Mail je snížit počet nerelevantních a nekvalitních zpráv, chránit příjemce před spamem a zvýšit hodnotu e-mailů. Uživatelé musí dát souhlas s používáním svých údajů a přijímáním informací. Nezapomeňte, že jste hostem ve schránkách svých odběratelů.

Změny ve službách Gmail a Yahoo Mail

Beton-logos company profit strategy
Beton-logos Czech Repablic price categories

Kvalita, ne kvantita

Open Rate je jedním z důležitých ukazatelů kvality newsletteru, ale pro firmu, internetový obchod nebo prodejce je důležitá angažovanost příjemce - jeho reakce na e-mail. Ukazateli zapojení mohou být např:
  • Počet kliknutí na
  • Odhlášení z odběru
  • Prodej
  • Odpovědi
  • Rychlost čtení
Je důležité správně vyhodnotit, co se stalo po otevření e-mailu, nejen to, že byl e-mail otevřen.

Používejte zajímavé titulky, ale dbejte na to, aby nebyly spamové. Pokud se uživatelé budou cítit podvedeni, pravděpodobně se z odběru odhlásí nebo vaši zprávu označí za spam. Můžete se snažit zaujmout, abyste příjemce motivovali k otevření e-mailu. Zvolte klíčová slova, experimentujte, abyste upoutali pozornost cílové skupiny. Předmět je často jedním z prvních parametrů při A/B testování newsletteru.

Jak segmentovat seznamy pro e-mailový marketing

Segmentace seznamů pro e-mailový marketing zvyšuje míru konverze. Segmentace umožňuje zasílat cílenější zprávy. Segmentovat můžete např:
seznam vašich zákazníků (podle data objednávky, potenciálních zákazníků a těch, kteří ještě uvažují).
  • podle data odběru newsletteru
  • seznam nových e-mailů (týdně, měsíčně)
  • podle demografických údajů, jako je věk, lokalita nebo pracovní pozice.
  • podle zájmu

Přidání hodnoty: interaktivita a personalizace

Experimentujte s interaktivními prvky e-mailu: odpočítávání času, dotazníky v reálném čase. Používejte v e-mailech animace a GIFy, abyste oživili své e-maily. Umístěte výzvy k akci (CTA) po prvním odstavci a znovu na konci. Relevantní a personalizované e-maily mají vysokou míru otevření.

Betonlogos provádí segmentaci odběratelů a uživatelů webových stránek. Poskytujeme služby affiliate marketingu v oblasti e-commerce. Po prostudování cílové skupiny zákazníka vypracují specialisté společnosti Betonlogos s.r.o. strategii e-mailového marketingu pro jeho podnikání, segmentují databáze, vytvoří plán rozesílek a provedou personalizované rozesílky.

Betonlogos product profitability
Betonlogos s.r.o. customer interests
Betonlogos Czech Repablic mid-price categories
Betonlogos company Cost-based pricing

Jak vyhodnotit zapojení

Titulek: intrika a motivace

Další články společnosti BetonLogos
Logo Betonlogos Česká republika zelené
Теlefon: +42167598564

Rychlé odkazy

Přidejte se k nám

Kontaktuje nás

Adress: Dlouhá 715/38, Staré Město, 110 00 Praha 1