Betonlogos
Úroveň služeb společnosti BetonLogos s.r.o.
BetonLogos komunikace
Betonlogos Česká republika plánování
BetonLogos marketing úroveň loajality
Betonlogos s.r.o. plánování

Věrnost zákazníků je důležitá součást obchodní strategie

Společnost BetonLogos Servis
Kvalita BetonLogos s.r.o.

Loajalita je pozitivní vztah zákazníka k firmě nebo značce, který vzniká v důsledku pozitivní zákaznické zkušenosti. Zjednodušeně řečeno, zákazník se k vám vrací, aby učinil opakovanou objednávku nebo nákup. Může také doporučit váš obchod, službu, restauraci, čerpací stanici atd. svým přátelům a příbuzným, zanechat pozitivní recenzi na sociálních sítích nebo na Googlu. Čím více lidí o vás mluví a chválí vás, tím více věrných zákazníků můžete získat. Jak pracovat s loajalitou a jaké trendy jsou nyní aktuální, vám poradí Betonlogos s.r.o.

  • Cena vašeho produktu. Měla by být pro zákazníka atraktivní a splňovat jeho očekávání od výrobku.
  • Kvalita. Měla by odpovídat ceně. Zákazník chce kvalitní výrobek za odpovídající cenu.
  • Servis. Její úroveň ovlivňuje loajalitu zákazníka neméně než kvalita zboží. Je důležité, aby spotřebitel rychle našel požadovaný výrobek nebo službu, zjistil o nich informace, snadno si je objednal a okamžitě obdržel to, za co zaplatil. Každá maličkost může ovlivnit zákazníkovo vnímání vaší společnosti.
  • Konkurence. V případě, že zákazník má v nabídce zboží, které je určeno k prodeji, může se jednat o tzv. Zákazník může odejít, pokud jiná společnost ve stejném segmentu nabízí lepší podmínky při podobné kvalitě výrobků a úrovni služeb.

Faktory ovlivňující věrnost zákazníků:

Betonlogos Hodnocení
Soutěže BetonLogos
BetonLogos marketing Věrnostní programy
Betonlogos Doporučení

Co ovlivňuje postoj zákazníků

Abyste dosáhli vysoké úrovně loajality, musíte pracovat nejen na tom, aby si zákazník koupil váš výrobek nebo službu, ale také aby byl spokojen se službami, komunikací s prodejcem nebo manažerem. Udržet si zákazníka stojí 5krát méně než získat nového. Budování loajality a udržení zákazníka je důležité pro snížení nákladů. Abyste si zákazníky udrželi, měli byste pečlivě sledovat jejich chování a spotřební návyky.

BetonLogos Czech Repablic prodejce
Retence společnosti BetonLogos

Nepřehlédněte změny a sledujte trendy

Věrnostní programy, akce, tomboly, dárky, slevy - to vše ovlivňuje loajalitu zákazníků. Preference lidí a jejich požadavky na výrobky, služby, servis a údržbu se mění. Je důležité držet prst na tepu trendů v oblasti zákaznické loajality.

Hlavní trendy v oblasti loajality v roce 2023:

  1. Věrnostní partnerství.
  2. Gamifikace.
  3. Víceúrovňové benefity.
  4. Personalizace.
  5. Mobilní aplikace.
  6. Flexibilita.
  7. Prémiové věrnostní programy.

Probereme si každý z nich zvlášť.

Věrnostní partnerství je spolupráce dvou nebo více značek ve společném věrnostním programu. Nemělo by se jednat o spolupráci mezi konkurenty, ale mezi společnostmi, které se vzájemně doplňují. Například hotely a taxislužby, letecké společnosti a letištní kavárny. Každá z nich má své vlastní věrné spotřebitele. Nabídkou společného věrnostního programu si mohou vzájemně pomoci zvýšit počet zákazníků.

Mobilní aplikace. V době digitalizace se stále více lidí snaží využít svůj chytrý telefon na maximum. Nakupování, rezervace letenek, získávání služeb a mnoho dalšího lze provádět prostřednictvím gadgetů. Výjimkou nejsou ani věrnostní programy. Člověk chce rychle zjistit, kolik nasbíral bodů, jakou slevu může získat při příštím nákupu výrobku nebo objednání služby, kde může získat dárky atd. Mobilní aplikace je proto skvělým způsobem, jak poskytnout zákazníkům vícekanálový zážitek a zároveň zjednodušit sběr dat o jejich spotřebních návycích.

Personalizace. Jakmile získáte informace o spotřebních návycích svých zákazníků, můžete je využít k rozvoji věrnostního programu. Zákazník dostane nabídku, která pro něj bude výhodná a atraktivní.

Gamifikace. Většina dnešní mládeže hraje videohry. Přidejte do své mobilní aplikace herní prvky. Může to být nekomplikovaná hra, ve které bude klient například pěstovat růže. Za určitý počet vypěstovaných květin získá body, které pak může použít na nákup růží.
Odstupňované výhody. Čím více peněz zákazník za vaše produkty nebo služby utratí, tím více výhod získá. Je důležité, aby zákazník v každé fázi dostával výhody, které odpovídají jeho útratám.

Flexibilita. Neomezujte své zákazníky. Umožněte jim získat body za každý zakoupený produkt. Za některé více, za některé méně - tak bude odstupňování pobídek vypadat. Rovněž neomezujte možnost klienta získat bonusové zboží nebo služby pouze na dvě nebo tři položky. Dejte mu široký výběr.

Prémiové věrnostní programy. Za účast v takovém programu musí klient zaplatit. Za své peníze by měl získat řadu speciálních výhod a pocítit své zvláštní postavení. Doprava zdarma, exkluzivní přístup k výrobkům, speciální akce, tajné výprodeje a trvalé slevy jsou příklady součástí prémiových programů. Můžete si vymyslet vlastní a učinit svůj program ještě exkluzivnějším.

Průzkum zákazníků

Výzkum loajality zákazníků je důležitou součástí podnikání. Pro tento účel existují různé techniky, dotazníky, průzkumy atd. Neustále zkoumejte změny v preferencích a požadavcích zákazníků. To vám pomůže ovlivnit postoj zákazníka k vaší společnosti. Pokud míra loajality klesá, znamená to, že jste udělali chybu nebo že konkurence přišla s výhodnější nabídkou.

Společnost Betonlogos nabízí služby průzkumu trhu, který analyzuje relevanci vašeho produktu a poptávku spotřebitelů. Můžeme vám také pomoci identifikovat nové dodavatelské řetězce a poskytnout služby vyhledávání zákazníků.

BetonLogos Česká repablika Mobilní aplikace
Marketingová partnerství BetonLogos
Věrnostní trendy společnosti BetonLogos s.r.o.
BetonLogos firemní dárky
Další články společnosti BetonLogos
Теlefon: +42167598564

Rychlé odkazy

Přidejte se k nám

Kontaktuje nás

Adress: Dlouhá 715/38, Staré Město, 110 00 Praha 1