Betonlogos
Beton-logos s.r.o. supplier prices
Beton-logos marketing potential revenue
Betonlogos company's site
Beton-logos company make a sale
Betonlogos company's web

Údaje o chování a personalizace: Praktický průvodce

Beton-logos pricing options
Beton-logos competitive business
Betonlogos marketing details
Beton-logos company profit strategy

Vyniknout a být zapamatovatelný není snadné. Jak pro jednotlivce, tak pro všechno kolem něj. V konkurenci velkých online agregátorů a obchodních platforem se podaří zvítězit jen málokomu. A většinou se jedná o jednorázový úspěch. Konkurence je velká a to, co fungovalo včera, už dnes není aktuální. Ale online obchod žije a vyvíjí se. 49 % kupujících po prostudování zaslaných doporučení provede objednávku, i když původně nehodlali nic koupit. Člověk důvěřuje těm, kteří se mu snaží porozumět.

Personalizace se stala klíčovým nástrojem pro online prodejce, kteří chtějí udržet pozornost zákazníka a zvýšit prodej. Personalizované nabídky vycházejí z behaviorálních údajů - informací o tom, jak se zákazníci na webu chovají.

Webové stránky, které upravují obsah na základě chování uživatelů nebo doporučují produkty na základě preferencí a předchozích nákupů, budou vždy ziskové. Jak rychle implementovat systém personalizace do svého online podnikání? Jak složitý je tento proces? Manažeři společnosti Betonlogos vám ho pomohou pochopit.

Každá interakce zákazníka s webovými stránkami - ať už si prohlíží produkt, přidává ho do nákupního košíku nebo tráví čas na stránce - vytváří množství informací, které lze využít pro personalizované nabídky.

Nemusíte dlouho čekat na shromáždění obrovského množství dat, abyste mohli začít personalizovat reklamu nebo jiná sdělení. Začněte ještě dnes - zaveďte systém pro sledování nejdůležitějších akcí, které zákazníci na vašich webových stránkách provádějí. K získání základních údajů použijte nástroje, jako je Google Analytics a Adobe Analytics.

Zachycujte je pravidelně:
  • Prohlédnuté stránky: o které produkty nebo kategorie produktů měl uživatel zájem.
  • Produkty přidané do košíku: co zákazník plánoval koupit, ale nekoupil.
  • Historie nákupů: jaké produkty již byly zakoupeny, jak často dochází k nákupům
  • Cesta zákazníka: nejefektivnější zdroje návštěvnosti (vyhledávání, sociální sítě, mailing)
  • Čas strávený na webu nebo v sekci: co je zajímalo
  • Frekvence návratu na stejnou stránku: ukazuje na zájmy a preference
  • Vyhledávací dotazy a klíčová slova: umožňují přizpůsobit obsah a strategii SEO

Sběr dat: co přesně potřebujete?

Přejděte na webové stránky Amazonu a okamžitě vám bude doporučeno něco, co jste nedávno hledali nebo co byste mohli brzy potřebovat. Nemá smysl soupeřit s algoritmy největších platforem elektronického obchodu. Poskytněte zákazníkovi to, co mu obrovské online agregátory nabídnout nemohou - personalizované služby a hluboké porozumění svým zákazníkům.
  • Právě zde mají malé podniky šanci překonat velké hráče. Lze toho dosáhnout s minimálním úsilím a náklady. Platformy jako Nosto, Clerk nebo Algolia Recommend pomáhají analyzovat jednání zákazníků a navrhovat produkty odpovídající jejich potřebám. Lze je připojit na testovací nebo omezené bázi.

Nákupní košíky naplněné produkty končí v 71 % případů opuštěné. E-maily s upozorněním na čekající objednávku mají překvapivě vysokou míru otevření 45 %. 100 těchto e-mailů s připomenutím přinese minimálně 5 prodejů - 5 zákazníků, kteří mohli beze stopy zmizet!
  • Pro personalizaci e-mailových newsletterů Betonlogos Česká republika doporučuje Mailchimp, GetResponse nebo Klaviyo. Tyto platformy nabízejí nástroje, které automaticky zasílají e-maily uživatelům, když například nechají zboží v košíku nebo nedokončí nákup. Nevtíravá personalizace a nabídky relevantní k dotazu vytvářejí důvěru.

Betonlogos product profitability
Betonlogos s.r.o. customer interests
Betonlogos Czech Repablic mid-price categories

Nástroje pro personalizaci

Hotové widgety z platforem Experience Nosto nebo Clerk e-Commerce lze snadno integrovat do jakýchkoli webových stránek. Rozesílací systém bude uživateli na stránce produktu automaticky navrhovat podobné nebo často nakupované zboží. Pokud si zákazník přidá produkt do košíku, ale nedokončí nákup, bude vyzván k dokončení objednávky s příslušnými produkty. Po dokončení nákupu mohou být zákazníkovi doporučeny související produkty (např. příslušenství nebo spotřební materiál). Systém automaticky zasílá spouštěcí e-maily, e-maily s připomenutím.

Inteligentní personalizace umožňuje měnit obsah e-mailů v závislosti na informacích o zákazníkovi, zasílat různé nabídky v rámci jedné e-mailové kampaně.

Jak nastavit personalizovaná doporučení?

Testování a zlepšování

Testujte různé varianty nabídek: zkuste zobrazovat dražší produkty, přidat slevy nebo experimentovat se zněním nabídek. A/B testování, které lze provádět pomocí služeb e-mailového marketingu nebo doporučovacích systémů, vám pomůže pochopit, co funguje nejlépe.
  • Zvýšil se prodej?
  • O kolik se zvýšily objednávky?
  • Jak zákazníci reagují?

Miliony firem, miliardy uživatelů webu. Zákazníci nemají rádi, když jsou personalizované nabídky irelevantní (74 %), vtíravé (58 %) a nemají žádnou hodnotu (43 %). Někdy mají pocit, že vyniknout je prostě nereálné.

Protože běžně zachycujeme demografické údaje, často nepřemýšlíme o tom nejdůležitějším: „Co zákazníci na mých stránkách hledají?“. Proto marketing Betonlogos využívá jeden z nejslibnějších trendů ve spolupráci s partnery - mikropersonalizaci, která přizpůsobuje všechny systémy chování uživatele v reálném čase.

Další články společnosti BetonLogos
Теlefon: +42167598564

Rychlé odkazy

Přidejte se k nám

Kontaktuje nás

Adress: Dlouhá 715/38, Staré Město, 110 00 Praha 1