Proč? To je hlavní otázka, kterou byste si měli položit, než stisknete tlačítko "Odeslat" a napíšete e-mail nebo zprávu potenciálnímu zákazníkovi nebo někomu, kdo u vás již vícekrát nakoupil. Pokud nepíšete proto, abyste se mu připomněli, poblahopřáli mu nebo mu oznámili konec světa, pravděpodobně chcete, aby reagoval - aby si objednal, koupil výrobek, zaplatil. Proč by to měl někdo, kdo vaši zprávu obdrží, chtít udělat?
Specialisté Betonlogos s.r.o. diskutovali o textové komunikaci s potenciálními nebo stávajícími zákazníky. Jak prodávat v messengerech nebo na sociálních sítích? Co napsat, aby zákazník snadno prošel prodejním trychtýřem? Samostatně se budeme zabývat tak závažnou fází prodeje, jako je práce s námitkami.
Dokážete jednou větou popsat, co chcete prodat? Netradiční a zapamatovatelný titulek upoutá pozornost - může být tím jediným, co příjemce uvidí. Pokud dokážete stručně a výstižně vysvětlit, jaký přínos bude mít vámi nabízený výrobek pro příjemce, co pomůže změnit nebo jak jeho nositel vynikne, potenciální zákazník pravděpodobně bude vašim slovům věnovat větší pozornost.
Konkrétní sliby vám umožní prodat více
Snažte se o personalizovanou komunikaci. Používejte jméno a pokud možno zohledněte preference. Musíte zákazníkovi ukázat hodnotu vaší nabídky, která se v jeho obrazu světa bude shodovat s cenou, kterou nabízíte. Používejte neformální jazyk, malé odstavce, krátké a jasné formulace. Pište s ohledem na to, co byste jako zákazník rádi slyšeli. Buďte přátelští i přesvědčiví.
Chytlavý titulek
Seznam s odrážkami pomůže čtenářům zobrazit informace, které chcete zdůraznit. Použijte jej k vytvoření titulku a chytlavých frází. Umístěte odkaz na reference nebo statistiky.
Klíčové informace
Čtenáři by měli být motivováni k tomu, aby šli za vaše sdělení, k tomu jim pomůže klikatelný odkaz nebo tlačítko.
Výzva k akci