Betonlogos
Beton-logos s.r.o. supplier prices
Beton-logos marketing potential revenue
Betonlogos company's site
Beton-logos company make a sale
Betonlogos company's web

Jak prodáváte v korespondenci?

Beton-logos pricing options
Beton-logos competitive business
Betonlogos marketing details
Beton-logos company profit strategy

Proč? To je hlavní otázka, kterou byste si měli položit, než stisknete tlačítko "Odeslat" a napíšete e-mail nebo zprávu potenciálnímu zákazníkovi nebo někomu, kdo u vás již vícekrát nakoupil. Pokud nepíšete proto, abyste se mu připomněli, poblahopřáli mu nebo mu oznámili konec světa, pravděpodobně chcete, aby reagoval - aby si objednal, koupil výrobek, zaplatil. Proč by to měl někdo, kdo vaši zprávu obdrží, chtít udělat?

Specialisté Betonlogos s.r.o. diskutovali o textové komunikaci s potenciálními nebo stávajícími zákazníky. Jak prodávat v messengerech nebo na sociálních sítích? Co napsat, aby zákazník snadno prošel prodejním trychtýřem? Samostatně se budeme zabývat tak závažnou fází prodeje, jako je práce s námitkami.

Dokážete jednou větou popsat, co chcete prodat? Netradiční a zapamatovatelný titulek upoutá pozornost - může být tím jediným, co příjemce uvidí. Pokud dokážete stručně a výstižně vysvětlit, jaký přínos bude mít vámi nabízený výrobek pro příjemce, co pomůže změnit nebo jak jeho nositel vynikne, potenciální zákazník pravděpodobně bude vašim slovům věnovat větší pozornost.

Konkrétní sliby vám umožní prodat více

Snažte se o personalizovanou komunikaci. Používejte jméno a pokud možno zohledněte preference. Musíte zákazníkovi ukázat hodnotu vaší nabídky, která se v jeho obrazu světa bude shodovat s cenou, kterou nabízíte. Používejte neformální jazyk, malé odstavce, krátké a jasné formulace. Pište s ohledem na to, co byste jako zákazník rádi slyšeli. Buďte přátelští i přesvědčiví.

Chytlavý titulek

Seznam s odrážkami pomůže čtenářům zobrazit informace, které chcete zdůraznit. Použijte jej k vytvoření titulku a chytlavých frází. Umístěte odkaz na reference nebo statistiky.

Klíčové informace

Čtenáři by měli být motivováni k tomu, aby šli za vaše sdělení, k tomu jim pomůže klikatelný odkaz nebo tlačítko.

Výzva k akci

Účinnou prodejní technikou je zvýšení reakce nebo posílení potřeby potenciálního zákazníka stanovením časového rámce transakce. Tato technika se také používá k omezení počtu položek dostupných v nabídce.

Betonlogos product profitability
Betonlogos s.r.o. customer interests
Betonlogos Czech Repablic mid-price categories

Omezení (časová nebo množstevní)

Zvládání námitek v korespondenci je důležitou dovedností, která vám pomůže přesvědčit zákazníka a posunout ho do další fáze prodejního trychtýře. Nečekejte, až zákazník začne vyjmenovávat důvody, proč si (podle svého názoru) nemůže pomoci a nákup neuskuteční. Zabývejte se těmito námitkami ve svém sdělení předem. Nabídněte platební plány jako řešení pro ty, kteří se obávají o cenovou dostupnost. Uveďte odkaz na vstupní stránku se srovnávacími grafy, které ukazují, jak se vaše nabídka liší od nabídky konkurence, radí manažeři Betonlogosu.

Zákazník obdržel váš e-mail a nereaguje nebo napsal, že si to "rozmyslí". Můžete se ho zeptat na jeho názor na nabízenou cenu a na to, zda je pro něj produkt vhodný.

V odpovědi na žádost o zaslání ceníku můžete napsat, že máte základní ceny a máte zájem o individuální nabídku pro konkrétní úkoly a požadavky.

Námitka "Je to pro mě drahé" má různé konotace a důvody. Klient nemusí rozumět jak vaší nabídce, tak samotnému produktu. Může se zaleknout finančních závazků nebo již našel podobný produkt za nižší cenu. Možná prostě jen nic nepotřebuje. Pro "práci s námitkami" neexistují žádné kouzelné fráze, důležité je umět rozpoznat a pochopit důvody odmítnutí.

Překonávání námitek

Interakce a spolupráce

Každé sdělení by mělo být určeno konkrétní cílové skupině a přizpůsobeno jejím zájmům a potřebám. Betonlogos neustále testuje různé přístupy pro efektivní interakci v messengerech a sociálních sítích. Experimenty s kontextem, pravidelné analýzy reakcí a výsledků nám umožňují zlepšovat náš vývoj v oblasti prodeje prostřednictvím textové komunikace.

Specialisté společnosti Betonlogos nejen zprostředkovávají transakce partnerů, dodavatelů a dropshipperů, ale také přizpůsobují své metody jedinečným potřebám každého zákazníka, udržují interakci a angažovanost.

Postskriptum na konci je dalším způsobem, jak navázat kontakt se zákazníkem a učinit sdělení osobnějším. Pomocí PS můžete přidat informace, zajímavé obchodní podmínky, záruku nebo osobní adresu.

Postscriptum (PS)

Další články společnosti BetonLogos
Теlefon: +42167598564

Rychlé odkazy

Přidejte se k nám

Kontaktuje nás

Adress: Dlouhá 715/38, Staré Město, 110 00 Praha 1