Betonlogos
Betonlogos Česká republika doporučení
Betonlogos poradce na webové stránky
Betonlogos Česká republika vyjednávání
Betonlogos s.r.o. Chatbot na míru
Betonlogos Česká republika funnel

Automatizovaný prodejní trychtýř

Betonlogos marketing urychluje práci
Série kroků společnosti Betonlogos

Automatický prodejní trychtýř je jakýmsi autopilotem, který pomáhá nenápadně "zahřívat" cílové publikum ve všech fázích trychtýře. Vede ji k hlavnímu nákupu automaticky. A co je nejdůležitější. Děje se tak bez účasti člověka.

Autofunnel - řada kroků a akcí od prvního kontaktu zákazníka s firmou až po uskutečnění nákupu nebo jiné cílené akce. Cílem je většinu tohoto procesu automatizovat, optimalizovat a zrychlit práci, zvýšit konverzní poměr (efektivitu).

Propojené služby (CRM) vykonávají většinu práce automatizovaného trychtýře: zpracovávají poptávky, vedou dialog, odstraňují námitky. Shromažďují data, zaznamenávají požadavky z několika kanálů (webové stránky, messenger, sociální sítě).

Přizpůsobení chatboti používají hotové skripty a mohou samostatně vytvářet dialogy, přijímat požadavky a odpovídat na dotazy uživatelů po celý den. Společnost Betonlogos s.r.o. pomáhá online obchodníkům vybrat nejefektivnější softwarové nástroje pro budování opakovatelných a zlepšujících se trychtýřů. Přidáním online konzultanta na webové stránky lze zvýšit průměrný šek o 40 %! Správně nakonfigurovaný systém automaticky doporučuje další prodeje, zasílá upomínky za opuštěné košíky, doporučuje produkty na základě historie nákupů a využívá behaviorální cílení ke sledování a vyhodnocování akcí zákazníků.

Se specialisty společnosti BetonLogos se podíváme na některé klíčové prvky automatického tunelu.

Betonlogos s.r.o. nakup
BetonLogos firemní behaviorální cílení
BetonLogos videokonference
Betonlogos s.r.o. tunel

Jak to funguje?

Internetový obchod vytvoří automatizovaný trychtýř pro nové návštěvníky webových stránek. Poté, co uživatel výměnou za malý dárek zanechá svou e-mailovou adresu a povolí zasílání e-mailů na ni, systém mu automaticky zašle uvítací zprávu na jeho telefon s nabídkou slevy na první nákup. O několik dní později pak obdrží personalizovaný e-mail s doporučeními produktů přizpůsobenými jeho zájmům a preferencím.

Automatizace trychtýře může začít od okamžiku, kdy potenciální zákazník odešle poptávku na webové stránky obchodníka. Takový trychtýř nasměruje zákazníka na stránku s podrobnými informacemi o produktu a poté chatbot nabídne bezplatnou konzultaci po telefonu nebo videokonferenci.

Jak a čím automatizovat trychtýř?

Informace o produktech Betonlogos Česká republika

Magnet na olověné zákazníky

Aby obchodník upoutal pozornost potenciálních zákazníků, může jim výměnou za kontaktní údaje nabídnout něco hodnotného (slevu nebo neobvyklý obsah).

Příkladem může být např. Internetový obchod s kosmetikou může nabídnout slevu na první nákup výměnou za přihlášení k odběru newsletteru o nejnovějších trendech v oblasti kosmetiky snižující věk.

Tripwire

Jedná se o levný produkt, který pomáhá vybudovat vztah se zákazníkem a následně mu prodat dražší a hodnotnější produkty.

Příklad. Po výběru produktu ze sortimentu obchodu jej prodejce nabízí s výraznou slevou nebo dokonce zdarma, přičemž výměnou za kontaktní údaje nebo předplatné zaplatí pouze poštovné.

Rozcvička

Sekvence zpráv nebo obsahu, která cíleně informuje, zajímá a zapojuje zákazníka.

Příklad: V rámci kampaně se můžete setkat s různými druhy zábavy, např. Pokud prodáváte software, informujte zákazníka o výhodách svého produktu prostřednictvím série e-mailů s případovými studiemi úspěšného použití.

Automatické spouštění

Automatická zpráva nebo série zpráv, které jsou zákazníkovi zaslány po určité události nebo akci. Pomáhají udržet zákazníka a udržet jeho zájem. Automatické spouštěče se zasílají pomocí systémů automatizace marketingu nebo e-mailového marketingu.

Příklad. Pokud váš internetový obchod prodává sportovní oblečení, můžete po registraci, stažení navrhovaných materiálů nebo vyplnění formuláře nastavit automatickou spoušť, která zašle průvodce tréninkem a nabídne slevu na sportovní doplňky.

Následná série

Follow up série je série po sobě jdoucích okamžitých zpráv, které jsou nastaveny tak, aby byly automaticky odesílány a připomínaly zákazníkovi událost, nabídku nebo probíhající akci. Tato fáze trychtýře je navržena tak, aby nabídla konkrétní nabídku, slevu nebo bonus.

Příklad: V rámci této kampaně se můžete obrátit na tzv. Nabídněte zákazníkovi dodatečnou slevu na zboží, které si přidal do košíku, ale ještě nezakoupil.

Upsell/Cross-sell

Tyto marketingové a prodejní strategie se často používají v elektronickém obchodě. Za účelem ziskového zvýšení průměrného šeku může prodejce nabídnout podobný výrobek nebo službu za vyšší cenu - Upsell. Cross-sell je nabídka produktů nebo služeb, které doplňují hlavní nákup.

Příklad: Prodejce, který se snaží prodat své zboží, je schopen prodat i další zboží, např. Pokud si zákazník v internetovém obchodě koupí chytrý telefon, bylo by vhodné mu nabídnout, aby svou online objednávku doplnil a koupil si ochranné sklo nebo pouzdro. V elektronickém obchodě může předprodej zahrnovat nabídku prodloužené záruky nebo dražší verze produktu na stránce.

Downsell

Aby si zákazník, který z jakéhokoli důvodu odmítne koupit a nedokončí transakci, udržel zákazníka, je mu nabídnut jiný produkt (levnější nebo dražší). Alternativní možnost, o kterou může mít zájem.

Příklad: V případě, že se zákazník rozhodl pro koupi produktu, který je v nabídce, může se stát, že se mu podaří získat další produkt. Zákazník zvažuje nákup drahého předplatného pokročilé verze softwaru, ale odmítne ho kvůli vysoké ceně. Společnost mu může nabídnout Downsell v podobě levnější verze softwaru s omezenými funkcemi. Tato nabídka může splnit zákazníkovy potřeby a zároveň udržet nízkou cenu.

Automatizované trychtýře by neměly být považovány za všelék, především proto, že jejich vytvoření zabere spoustu času a peněz. Jedná se o obecný a systematický nástroj pro propagaci, který v rukou profesionálů začne fungovat bez problémů a přinášet zisk. Začněte s nejjednoduššími trychtýři. Nezapomeňte analyzovat výsledky, postupně je komplikovat a doplňovat o nové prvky. Betonlogos Česká republika vám pomůže zapojit automatizaci a nastavit prodejní trychtýře pro vaše podnikání.

Automatizované marketingové sdělení BetonLogos
BetonLogos potenciální zákazníci
BetonLogos s.r.o. Automatizace trychtýře
Další články společnosti BetonLogos
Logo Betonlogos Česká republika zelené
Теlefon: +42167598564

Rychlé odkazy

Přidejte se k nám

Kontaktuje nás

Adress: Dlouhá 715/38, Staré Město, 110 00 Praha 1